سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122573901 تماس بگیرید

از اول سپتامبر 2007 ، تمامی متقاضیانی که خارج از اتحادیه اروپا قصد ورود به انگلیس جهت تحصیل را دارند باید قبل از ورود ، تقاضای ویزای دانشجویی کنند .

 

شرایط تمدید ویزای دانشجویی در انگلیس:

  • دانشجو باید با ویزای معتبر و قانونی دانشجویی وارد کشور انگلیس شده باشد
  • دانشجو باید برای امتحان دادن مجدد وارد انگلیس شده باشد 
  • متقاضی جهت فرصت های مطالعاتی در انگلیس باشد

 

کارت شناسایی برای اتباع بیگانه


از 25 نوامبر 2008، با توجه به قوانین مندرج و تصویب شده در کشور انگلیس ( گرفتن اثر انگشت و چهره نگاری ) ، متقاضیان تمدید ویزای دانشجویی از انگلیس باید با هماهنگی با وزارت کشور انگلیس نسبت به اثر انگشت و چهره نگاری اقدام کرده و کارت شناسایی دریافت کنند .

 

نحوه استفاده از کارت شناسایی در انگلیس:

این کارت شناسایی به منزله اجازه اقامت قانونی و معتبر شما در انگلیس است. مقامات دولتی، کارفرمایان، مسئولین دانشکده و دانشگاهها برای امور دانشجویی و غیره باید این کارت را در اختیار داشته باشند. در صورت مسافرت به خارج از انگلیس، دانشجو باید کارت شناسایی را همراه داشته و در زمان بازگشت آن را به مسئول اداره مهاجرت انگلیس نشان دهند. نکته اینکه این کارت شناسایی جانشین گذرنامه نبوده و باید همراه آن باشد .

نکته آخر اینکه در صورت مفقود شدن کارت شناسایی، مراتب باید فوراً به وزارت کشور انگلیس اطلاع داده شده تا پس از بررسی های لازم المثنی صادر شود. در صورت عدم اطلاع به مقامات، صاحب کارت شناسایی ممکن است تا 1000 پوند جریمه نقدی شود.


 


   مدیر وبلاگ
انواع ویزای انگلیس
من حامد شیبانی هستم، مدت حدوده 10 سال است که تجربه مشاوره و راهنمایی عزیزانی که قصد سفر به کشور انگلیس را داشتند دارم، به دلایلی که فعلا مایل به ذکر نمیباشم این وبلگ و چندین وبلاگ همنام رو تاسیس کردم مطالب این وبلاگ رو از چندین سایت جمع آوری کردم که بعد از اضافه کردن مواردی به اونها در خدمت شما گذاشتم به هرشکل اگر سوالی داشتیتد، خوشحال میشم که بتونم پاسخگو باشم 09122573901
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :4
کل بازدید : 15934
کل یاداشته ها : 4


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ